Wednesday, March 21, 2012

ALB, TURCOAZ SI MANDARIN

Stiu, pauza a fost cam lunga si imi cer scuze pentru asta. Trec printr-o perioada mai grea si incerc sa ma impart in prea multe directii. S-ar putea totusi sa fi luat mai mult decat pot duce, dar totusi nu vreau sa va dezamagesc si bineinteles nici sa ma dezamagesc pe mine.



Tocmai de asta, ziua de azi a fost o zi foarte productiva in casa. Desi a fost superb afara, am stat numai in casa, in mare parte si din cauza lui George care pana pe 12 aprilie are piciorul stang in orteza (da ... echivalentul ghipsului si nu, nu e rupt are o entorsa grava).

Dar m-am hotarat de cand m-am trezit sa fac cat mai multe lucruri frumoase azi . Am inceput cu mancare, nu am mai stat de mult atat de mult timp in bucatarie, dar azi chiar am avut si timp si mult chef sa fac cateva bunatati.

Pe langa asta, revenind in tema blogului, m-am hotarat sa scap de mobila urata din bucatarie, care e de ceva timp acolo. Dar nu sa scap de ea pe bune, desi visez la asa ceva, mai bine zis la o bucatarie noua, ci sa o reconditionez. Si sunt foarte entuziasmata de asta.




Poate arata bine in pozele astea, dar va asigur ca nu e chiar asa. Si chiar daca ar arata, nu e chiar pe gustul meu, si merita un proiect nou. Am facut poza doar la dulapurile suspendate, pentru ca bucataria nu era in starea potrivita pentru poze ( da era putin dezordine ), nu ca ar fi prea frumos in cele suspendate, dar promit ca se va schimba situatia dupa ce terminam de vopsit si alte chestii.

Nu avem planuri foarte mari, dar oricum va fi o schimbare majora pentru bucatarie. Pentru ca sa va faceti o idee, are o suprafata foarte foarte mica, dimensiunile fiind 2m x 2m aproximativ.


Momentan caut si un material cu un model modern, floral sau geometric, cu accente turcoaz si/sau verde. E foarte greu sa gasesti in tara asta materiale faine si sunt sigura ca in final o sa ajung sa cumpar de pe ebay. Recunosc ca deja astept raspuns de la un magazin de pe ebay in legatura cu dimensiunile unui material. Ah da si material caut pentru ca trebuie sa imi fac o perdeluta pentru geamul de la bucatarie si probabil prosoape din acelasi material.


Tipul asta de perdea as vrea sa il folosesc la bucatarie, si sa fiu sincera si in balcon, dar imi trebuie cam mult material pentru balcon, ramane de vazut.

Nu as vrea sa va las asa, doar cu ideea ca reconditionez mobila din bucatarie, asa ca o sa va ofer un sneak peak .


In caz ca nu intelegeti, acestea sunt fete de sertare, cu manerele langa ele. Sunt de la unul din dulapurile de jos, nu suspendate. Recunosc ca tot acest proces a fost din implus, m-am hotarat sa fac asta in 5 minute timp in care eram deja cu trafaletul si cutia de vopsea in mana. In 10 minute deja am scos manerul la un sertar si facusem o urma de vopse; atunci mi-am zis ca "nu pot da inapoi", dar cu zambetul pe buze pentru ca abia asteptam sa schimb bucataria.

M-am si gandit deja la o tema de culoare. George a ales una din culori, turcoaz, lucru care nu ma supara tinand cont ca e culoarea mea preferata. Cam asta va fi paeta de culori pentru bucataria noastra mica.




In caz ca nu erati convinsi de alegerea culorilor, am postat si urmatoarea poza, cat sa va faceti o idee. Poate sa iasa ceva fain tare si asa o sa si fie. Trebuie doar sa gasesc si niste accesorii potrivite, sa fac ordine si curatenie, sa arunc ce e de aruncat si sa fac totul sa arate frumos si sa fie practic in acelasi timp.

Avem de lucru, nu gluma. E o incapere mica, dar foarte importanta.


Cam atat legat de ce am facut acolo, promit ca voi fi mult mai activa, tinand cont ca am putina treaba. 

Nu rezist asa ca o sa ma laud putin si cu mancarea. 


Am facut paine Ciabatta, in mod normal trebuie sa fie sub forma de painite mici dar nu aveam tava potrivita; o friptura de porc, cotlet fara os mai exact, salata si supa cu galuste. Painea a iesit foarte foarte buna, sunt atat de impresionata pentru ca a fost prima oara cand am facut paine (singura ). 

Friptura la fel foarte buna, si simpla, dar eu sunt adepta mancarurilor cat mai naturale, fara sosuri, fara prea multe ingrediente si prea multe condimente, tocmai pentru ca sa pastrez gustul original al alimentului. Si tocmai din acest motiv cotletul s-a bucurat numai de sare, piper, boia de ardei dulce si cimbru.

Nu am vrut sa fac cartofi, mi se parea putin cam greu, mai ales ca stiam ca nu o sa putem sa ne luam mainile de pe paine, asa ca am facut o salata buna care a mers perfect cu friptura.


Da, asta e minunatia de paine, la care ma gandesc si acum, pe bune cred ca ma voi duce sa iau o felie pentru ca nu rezist prea mult.





Si bineinteles ca si Gipsy a fost putin cam terorizat de mirosul carnii si aici vroia sa vada excat despre ce e vorba. A fost foarte cumintel, a mirosit putin apoi s-a asezat linistit langa noi (bineinteles indeajuns de aproape incat sa ocheasca momentul in care ne ridicam de la masa pentru ca sa inceapa sa ne ceara, recunosc ca a inceput sa se mai stapaneasca de la pofta lui nebuna de caine. Si nu, nu am gresit, se comporta exact ca un caine cand vine vorba de mancare sau de aruncat mingi). 

A fost rasplatit si el cu o bucatica dupa ce ne-am terminat masa.

Sper sa ma iertati pentru pauza luata.

Momentan nu am postat o lista de materiale pentru bucatarie pentru ca inca nu stiu exact de ce voi avea nevoie. Daca vreti reteta pentru paine sau pentru cotlet va rog cu drag sa dati un comment.

xoxo
Gabitsa

No comments:

Post a Comment