Monday, February 6, 2012

SCHIMBARI IN LIVING - BUGET ZERO

Nu prea am gasit timp sa scriu pe blog, intr-o anumita masura pentru ca am avut sesiune si intr-o anumita masura pentru ca s-a terminat sesiunea, a venit zapada si am mers in fiecare zi la partie cu snowboardul (da, practic - incepatoare totusi).

Dar am zis ca ar fi cazul sa impartasesc cu voi o mica schimbare facuta in living/sufragerie, o schimbare care desi minora, a schimbat complet aspectul camerei.

In dormitor aveam un covor de genul pufos, cu fir lung, dreptunghiular, portocaliu in degrade spre mijloc. Frumos covor, chiar daca m-am plictisit de el, mai ales in dormitor pentru ca il am de ani de zile. In living in schimb nu mai aveam decat o carpeta mica, de vre-un metru 20 pe 50cm, pentru ca acum un an mi-am schimbat canapeaua de 2 locuri si am inlocuit-o cu un coltar de piele si astfel covorul rotund care il aveam nici nu mai incapea cum trebuie si nici nu se mai potrivea ca forma. Ca sa nu mai spun ca nu sunt eu adepta covoarelor de genul, oricat de modern era el, se poate si mai bine. Asa ca am ramas cu o amarata de carpetuta aruncata aiurea in mijlocul camerei si era timpul sa facem o schimbare acolo, cu un buget cat se poate mic. 

Asa ca dupa o procesare a informatiei de 30 de secunde dupa ce am facut curatenie generala si am frecat toate covoarele am decis ca bugetul sa fie ZERO ! Era si cazul ... suntem studenti la naiba !

Si decizia a fost sa mutam covorul din dormitor in sufragerie, si rezultatul a fost (aproape) perfect (si spun aproape pentru ca, bineinteles, se poate si mai bine, dar asta e alta poveste). Dupa ce l-am pus noi in mijlocul camerei aproape, mi-am dat seama ca totusi nu imi place, asa ca am ridicat putin canapeaua si am indesat covorul aproximatic 30 cm sub ea, incat sa incadreze perfect canapeaua in partea din stanga si in dreapta sa fie aliniata cu aceasta.



Pe langa covoras ne-am gandit ca masuta din coltul camerei de aici sa o mutam sub cea mare de cafea de la canapea. Ele sunt oricum set, si incape perfect cea mica sub cea mare, si am pus-o pe cea mica ca o mica extensie a celeilalte. Din pacate apartamentul nostru este atat de mic incat nu putem manca decat in sufragerie pe masuta asta de cafea (sau in pat :-o ), asa ca mi s-a parut foarte dragut ca pe bucatica asta mica de masuta sa pun ceva decorativ sa fie frumos cand stam la masa. Si cum televizorul este exact in fata trebuia sa punem ceva mic, pentru ca sa putem sa vedem tragicele stiri si minunatiile de emisiuni de la TV.



Bineinteles ca trebuia sa apara si Gipsy in peisaj. Am uitat sa va fac cunostinta cu animalul casei, Gipsy King pe numele lui complet, un motanel de 5 luni, hiper-kinetic, nebun si foarte curios. Tot ce facem noi frumos in casa asta, gaseste el o metoda sa strice sau sa ne faca sa ne suparam pe el. Dar e o pufosenie foarte dulce totusi, care acum doarme lipit de mine si nu putem sa nu il iertam intr-un sfarsit (chiar si daca ma uit la cele 30 de zgarieturi de pe mana mea dreapta).

Dar revenind la subiectul principal, nu stiu ce parere aveti, dar mie mi se pare foarte confortabil locul, nu a fost niciodata asa si totusi este o schimbare absolut banala, foarte simpla, de care probabil veti rade de mine ca nu m-am gandit pana acum la ea (dar sa stiti ca m-am gandit de foarte mult timp dar pur si simplu nu am pus-o in practica pentru ca imi mai trebuia totusi o solutie pentru dormitor).



Si pentru ca am mentionat mai sus de faptul ca nu puteam sa fac schimbarea asta pentru ca imi mai trebuia ceva pentru dormitor, trebuie sa va spun ca intradevar am facut-o acum pentru ca am gasit o Solutie. Niste prieteni foarte draguti si generosi ne-au dat o bucata destul de mare din mocheta care au folosit-o ei in dormitor, dar din care le-a ramas destul de mult.

Acum urmeaza sa o taiem si sa o potrivim si va ajunge pe hol si in dormitor. Nu va arat cum arata, nu va spun ce culoare are, o sa fie o surpriza, o pata de culoare in tot universul asta maro, ocru, bej si portocaliu, dar va spun ca e aproape la fel ca cea portocalie, ca textura.

Sa fiu sincera ma gandesc serios sa vopsesc masutele din sufragerie, sa adaug o pata de (alta) culoare aici pentru ca sa ies putin din aceasta gama de culori. FIe ca va vine sa credeti sau nu covorul portocaliu nu e totusi o pata de culoare pentru ca e in acelasi ton, aceiasi nuanta cu restul mobilei, chiar si peretilor. Dar asta .. pe viitor.

xoxo

No comments:

Post a Comment