Tuesday, February 7, 2012

REDUCERI BAMBOO


Ador magazinul Bamboo. Nu are cele mai bune preturi din oras, dar pentru un oras in care nu exista Ikea, e ok si asa. Perioada asta sfarsitul lui ianuarie si inceputul lui februarie a fost superba. Au aranjat un raft mare cu produse la reduceri foarte mari, cu produse la 1 leu, 5, 10 si produse initial destul de scumpe, la 50 lei. Oferta e chiar foarte buna si ce e si mai fain, o data la cateva zile schimba produsele. 

Si uite asa am reusit sa imi iau lumanari destul de mari la 6 lei si ceva si suport de lumanare din ceara la fel mare (cel crem din poze) la acelasi pret. Suportul de lumanare din ceara mi-l doream de foarte mult timp si bineinteles cand l-am vazut nici nu am stat sa ma gandesc mai mult de 10 secunde si l-am luat imediat.

Mai erau suporturi din ceara si mai mari, chiar foarte foarte mari, dar nu ma omoram dupa culori, unul era bleu si unul albastru. Asa ca am preferat sa iau unul mai mic (care nu e chiar mic) dar mai neutru din punct de vedere al culorii.



Mai fain e ca ultima oara cand am fost (acum 2 zile) bineinteles ca schimbasera produsele, si au pus si perdele la .... Prepare yourself ! .. 5 lei bucata. 5 lei ... oricat de simple sau banale ar fi fost tot le-as fi cumparat. Nu sunt nici astea extraordinare ca material, erau unele identice doar ca din alt material, la 10 lei, dar fiind doar in trecere prin mall, nu aveam mai multi bani de cheltuit si le-am insfacat pe astea.

Se vor potrivi perfect in dormitor, cu noile dulapuri albe asa ca abia astept sa le instalez. Ele sunt facute sa fie puse pe bara si eu sina in tavan, dar nu vad sa fie asta o problema prea mare.




Pe langa astea am mai ochit si niste fete de perna foarte dragute, la 10 lei bucata, bineinteles stilul fantezie, decoratie, dar foarte faine. Aveau maro, bej si albe, si bineinteles ca le-am ochit pe cele albe, pentru ca maro si bej am deja. Poate pana mai gasesc niste banuti in buget o sa ramana fetele de perna acolo, ca sa pot sa le iau.

Sfatul meu: treceti pe la bamboo, s-ar putea sa aveti niste surprize placute. O asemenea oferta nu prea trebuie ratata.

xoxo




No comments:

Post a Comment