Sunday, February 12, 2012

IARBA DE PE HOL

In postul despre holul in dungi am mentionat ca acesta nu este sfarsitul si ca inca mai sunt planuri pentru el. Si chiar asa e.
(si nici asta nu este sfarsitul, mai urmeaza ceva) 


Sunt foarte entuziasmata ! De cand am facut dungile pe hol am avut planul acesta in minte, sa pun un covoras sau o caperta verde aprins pe hol. Nu am terminat de facut holul, inca mai avem de ascuns firul de langa usa, de vopsit usa de la intrarea in sufragerie, detalii, dar sunt atat de mandra si fericita de carpetica noastra verde. 

Ma abtin din greu sa nu vopsesc si usa de lemn ... sa o fac probabil alba, lucru care nu ar fi deloc rau tinand cont ca are 3m patrati holul si ar mai deschide putin spatiul, dar incerc sa ma abtin putin. Bine ... recunosc, nu incerc sa ma abtin, de fapt imi construiesc planul de bataie ca sa imi conving prietenul ca e o idee foarte buna.


Dar, las povestile la o parte si va zic mai multe de mocheta. Minunatia asta verde ne-au dat-o niste prieteni pentru ca lor le-a ramas de cand si-au comandat pentru apartament. Tinand cont de cat sunt de fericita trebuie sa dau petrecere in cinstea lor. 

Mocheta a fost o bucata lunga de aproximativ 3m pe 0.9m, care bineinteles, am taiat-o ca sa o aducem la dimensiuni. Initial am fost foarte sceptica, pentru ca as fi vrut ca mocheta sa nu fie lunga cat tot holul, din motive pur practice: intri iarna sau toamna cu fleoscaraie sau noroi, se uda si se murdareste tot. Si din acest simplu motiv vroiam sa las de la usa la carpeta macar jumatate de metru, loc sa intri linistit in casa ca nu murdaresti minunatia de mocheta (care, fie vorba intre noi nu e cea mai buna alegere pentru hol, dar chiar nu imi pasa tinand cont ce bine arata), sa apuci sa te descalti etc. 

Dar minunatul meu iubit m-a convins ca nu are sens sa lasam spatii libere, cel mai bine e sa o punem dintr-un capat in altul, sa aiba o continuitate. Intr-un final am fost de acord cu el, si nu degeaba. Arata atat de cozy si cald incat si pisica a stat vreo jumatate de ora numai pe mocheta si s-a tarait dintr-o parte in alta pe ea.

Nu sunt eu fan al potrivirii ei cu maroul de la usa de la intrare, sau cel de la gresia din baie, sau cel de la parchetul din sufragerie, tinand cont ca mocheta e conectata cu toate acestea. Nu zic ca arata rau dar cel putin pe hol sunt prea multe culori, care trebuie simplificate cat mai repede, si chiar asta am sa fac la urmatoarea cutie de vopsea cumparata. Niste lucruri de acolo vor deveni albe si verzi.

Va tin la curent oricum cu urmatoarele schimbari!




 Nu am divulgat tot planul care l-am avut cu mocheta cea verde. In planul initial vroiam sa folosim o bucata pentru hol si una pentru dormitor, pentru ca am mutat covorul din dormitor in sufragerie, cum am si scris aici. Problema a fost ca eu nu luasem in calcul faptul ca vom pune pe hol mocheta dintr-un capat in altul, si in calculele initiale ramanea indeajuns si pentru dormitor. 

Dar dupa ce am taiat mocheta pentru hol a ramas o bucatica prea mica, nu foarte, dar nu indeajuns pentru dormitor, asa ca dupa ce am mutat-o de cel putin 10 ori prin dormitor am hotarat ca am putea sa o punem in balcon, unde s-ar potrivi foarte bine cu dulapiorul nou cel rosu. Plus ca ne tine si cald la picioare cand iesim pe balcon la o tigara.


Dupa cum am spus la inceputul postului, nu am terminat inca, dar suntem oarecum aproape de planul initial (minus vopsit usi), avem de pus niste rame pe hol, lucru care l-am amanat pentru ca ne mai trebuia una. Si ieri am facut in sfarsit rost de a 3-a rama mai avem de cumparat un spray si apoi admir rezultatul.

Noua vorba a lui George, prietenul meu, este ca ne vom "umple casa de iarba". Nu comentez, imi place prea mult culoarea.

Mai mult ca sigur voi reveni cu un update cu aceeasi culoare in dormitor! (nu ma judecati :)) )

xoxo

2 comments: