Sunday, January 8, 2012

WASH YOUR HANDS

      Una dintre cele mai tari idei care le-am gasit in ultimul timp e o poza, de fapt ceva facut in photoshop,  la care e adaugata o rama frumoasa proaspat vopsita cu un spray.

      Cu mesajul "WASH YOUR HANDS", tabloul mi se pare genial, e haios si simplu si e perfect pentru baie. Daca aveti un raftulet in baie, sau o nisa in perete unde puteti gasi un loc pentru tabloul asta eu zic, go for it pentru ca sigur o sa puneti un zambet pe buzele oaspetilor.

      Eu inca nu mi l-am pus in baie, dar planuiesc cat se poate de repede pentru ca momentan astept sa imi pun niste rafturi si nu gasesc ce imi place si la fel e si in cazul ramei.  Dar imediat ce pun rafturile am sa fac si asta si am sa fac un post intreg cu rafturi si cu tot DIY penturu baie.


          DIY : Procesul e foarte simplu; alegeti o rama, dar ceva complex, gen cum e cea folosita de domnisoara care a facut-o pe aceasta, pentru ca trebuie o rama care sa fie in contrast cu poza foarte simpla. Nu e chiar usor sa gasesti asa ceva in minunata noastra tara, dar sunt sigura ca puteti gasi ceva ieftin si frumos pe eBay
                   La rama nu va limitati la culoarea care o are aceasta din fabrica, daca gasiti ceva nu lasati culoarea sa va opreasca. E simplu, trebuie doar sa alegeti culoarea care o vreti si care se potriveste in baie, cumparati un spray in acea culoare (cea mai buna varietate de culori, cel putin in Iasi, se gaseste la magazinele cu materiale de arta) si apoi rama, indiferent de ce culoare are aceasta.

                  Daca vreti sa folositi exact poza aceasta, o aveti aici jos, trebuie doar sa o salvati si sa o printati la dimensiunea de care aveti nevoie. 
                  Da, e diferita poza asta fata de cea de sus care are in loc de coroana un candelabru, dar asta e din cauza ca a fost facuta la repezeala de cineva care nu il mai avea. Dar dupa parerea mea arata mult mai bine asa.



          Nu trebuie sa folositi neaparat aceasta poza, puteti sa cautati alta pe net, sau puteti sa o faceti voi in photoshop. Eu personal o aleg pe asta pentru ca e inspirata din seria "Keep Calm and Carry On" a carui fan sunt.

          Good luck !
   
         xoxo

No comments:

Post a Comment