Friday, January 13, 2012

ORGANIZARE LENJERIE INTIMA

        Ok mi-am facut un fel de New Years Resolution sa-mi pun la punct apartamentul si imi vin tot felul de idei in minte, dar acum 2 zile mi-a intrat in cap sa imi reorganizez sifonierul, lucru care nu e deloc simplu, tinand cont ca e deja compartimentat si e foarte conditionant. Dar un lucru care stiam ca e mai usor de facut, si nu ma conditioneaza (prea mult) este organizarea sertarelor de lenjerie.
         E foarte simplu si foarte usor de facut pentru toata lumea. Sertarele sunt dreptunghiulare, simple ca in prima poza si cel mai important de organizat era cel pentru sutiene si chilotei si recunosc ca sunt foarte mandra de ce a iesit. 
        Aveti tutorialul pentru compartimentarea in "patratele" in capatul paginii. Ca idee dureaza cam o ora (in timp ce te uiti si la un film) plus inca vreo ora sa va sortati lenjeria (eu am aruncat o sacosa).








Tutorial: 
          Puteti folosi orice fel de carton, care poate fi vopsit cu un spray. Eu am folosit o placa si jumatate de mus (50 x 70) care se gaseste in magazinele cu materiale de arta. Deobicei e folosit pentru machete.
Cred ca e 20 lei o placa ( eu le aveam deja in casa de vreo 2 ani cand inca faceam machete la facultate), intradevar nu e chiar ieftin (incerc sa gasesc idei ieftine) dar in Romania :( ne descurcam cu ce avem.
Acum cu o ruleta trebuie sa masurati exact dimensiunile sertarului si vedeti de cat aveti nevoie, cate compartimente, de ce dimensiune etc. etc.

          Cam asta am avut eu de facut:

           Si am avut de facut 3 bucati asa si 3 de 41.50 cm lungime si apoi le-am imbinat, si gata. Nu aveti nevoie de alta fixare si e perfect pentru ca poate fi mutat cand va plictisiti.
           E o metoda foarte simpla care te ajuta sa iti organizezi spatiul in functie de nevoile tale. Intradevar poti cumpara niste cosulete din magazine (care sunt ceva mai scumpe) dar mai mult ca sigur e destul de greu sa gasesti ceva potrivit pentru spatiul tau.

          Spor la taiat.

           xoxo

No comments:

Post a Comment