Tuesday, December 27, 2011

IMPACHETARE: CADOURI DE CRACIUN



          Dupa postul cu decoratiunile de craciun cam asta era pasul urmator. Impachetarea cadourilor dupa parerea mea nu ar trebui sa fie o chestie strict legata de perioada asta a anului, din contra, mi se pare atat de dragut sa impachetezi cadourile. Mi se pare ca pe langa faptul ca ai pus suflet sa cauti un cadou, ai pus suflet sa il si imachetezi, de asta parca e neaparat sa o faci tu.
          Se intelege perfect de aici ca imi place sa impachetez cadouri, nu ?
Daca nu, nu e nici o problema, va mai explic putin. Probabil daca ar fi dupa mine as impacheta orice.
           In primul pachetel de aici e o rama cu o poza si m-am gandit ca e mult mai frumos si mai special sa o impachetez asa decat sa  o fac pachetel clasic paralelipiped, e chiar mai interesant.
            In caz ca nu ati observat vreau sa va atrag atentia la etichetele care le-a iubit toata lumea (ah da, cadourile chiar daca sunt in ton cu al meu pom, nu sunt pentru mine si a fost si o mica coincidenta ). Pe absolut fiecare cadou, am pus un set de etichete, foarte faine, luate de pe site-ul Hey Look si modificate putin culorile pentru ca "publicul" meu avea nevoie de ceva putin mai clasic. Dar oricum rezultatul a fost foarte placut.






          In caz ca va intrebati hartia am cumparat-o de la  Bamboo  si chiar nu a fost aleasa de mine ci de prietenul meu, si pot sa spun ca imi pare rau ca nu am mai mult ca as mai fi putut sa o mai folosesc la ceva tinand cont cat de frumoasa e. 
(am revenit la obsesia cu albastrul care am avut-o aproape toata copilaria)
           De la  Bobo Shop am cumparat panglica textila pentru cadouri, dar eu am folosit-o numai la facut fundite si a fost destul de ieftina, 3.50 lei o rola; acceptabil.
           Recunosc ca deobicei impachetez cadourile cu panglica mai grosuta, deobicei de 1cm latime sau chiar 1.5cm, dar de data asta printre mormanele de decoratiuni de craciun am dat peste vreo 3-4 suluri de culori diferite si am zis ca nu are nici un sens sa mai cheltui bani pe inca ceva.
           Imi pare putin rau ca nu au zacut cadourile acelea putin mai mult sub bradul meu ... astfel poate ar fi trecut mult mai greu Craciunul; acum ca s-a terminat parca se asterne putin tristete, chiar daca urmeaza revelionul.

Lista:
Hartie Cadouri: Bamboo
Panglica textila: Bobo Shop
Tag-uri : HeyLook Blog (Free Printables)

XOXO

No comments:

Post a Comment