Tuesday, December 27, 2011

Craciun

Desi astazi a fost ultima zi de Craciun, in acest spirit totusi am sa arat bradutul meu de Craciun care oricum va mai sta mult la mine in living impreuna cu restul decoratiunilor. Nu am sa renunt niciodata la mica mea obsesie pentru craciun sau pentru decoratiunile interioare si in acelasi timp nici nu am sa va zic niciodata cat a stat bradul meu impodobit cel mai mult.

Este si va fi intotdeauna sarbatoarea mea favorita si nu neaparat din cauza :x cadourilor :x ci din cauza traditiilor si familiei.

Nu am ce idei sa va mai dau acum despre decoratiuni tinand cont ca a cam trecut asa ca am sa va prezint in mare 2 - 3 poze.

Ah si imi voi cere scuze pentru lipsa draperiilor din living, erau in masina de spalat.










 


           Recunosc ca sunt facute cu telefonul pozele pentru ca de ceva timp nu imi mai gasesc acumulatorii de la camera, dar sper sa intelegeti ce trebuie.
Promit pe viitor sa vin cu poze mai bune.



XOXO

No comments:

Post a Comment