Sunday, May 13, 2012

CAUT

Nu radeti de mine, chiar caut. Ce anume? Pai caut materiale la preturi decente, cu imprimeuri frumoase, gemoetrice sau florale, dar simple si cu bun gust. In Iasi exista pana acum 2-3 saptamani, magazinul Siraj, care era un fel de ceva, o cladire foarte foarte mare si vai de capul ei, plina ochi cu standuri, unde gaseai de la pufuleti la decoratiuni pentru casa. Interesant este ca se gaseau si haine ca in Iulius Mall, multi distribuitori vindeau acolo sau oameni care luau direct de la distribuitori. 

Ideea este ca acolo se gaseau multe metraje, multe textile si totul la preturi decente, maxim 7 lei 1 metru liniar pentru cine stie ce dracovenie de material. Bineinteles ca bucuria a luat sfarsit (si legile lui Murphy spun ca trebuia sa ia sfarsit exact cand trebuia sa imi cumpar eu materiale pentru pernute si asternuturi si draperii) acum 2-3 saptamani printr-un incendiu de proportii. A fost destul de teribil, a durat o zi si ceva sa stinga incendiul, dar eu totusi mi-am pierdut sursa de cumparat materiale.

Sunt intr-un mic impas si nu stiu ce sa fac. Daca sunteti din Iasi apreciez daca imi spuneti unde gasesc materiale faine la preturi bune, sau daca nu sunteti din Iasi, stiti un magazin online care vinde metraje?




Cam astea sunt print-urile geometrice la care ma refer. Dar de cand ma uit la serialul Cougar Town sunt absolut obsedata de print-ul canepelei si pernutelor din living-ul lui Ellie.


Si pe de alta parte imi doresc si niste print-uri florale, dar simple si cu bun gust. In principiu daca se poate sa fie monocrome, eventual mai multe nuante din aceiasi culoarea, sau sa contina maxim 2-3 culori.

Tot din serialul Cougar Town ma inspira foarte tare fotoliul lui Jules. Este un print superb, foarte simplu dar de efect printre niste piese monocrome.



In acelasi timp imi doresc si niste draperii pe aceleasi tonuri, aceleasi print-uri, dar doar ceva de accent. Imi plac totusi si draperiile foarte simple dar dintr-un material mai plin, mai dens, care sa permita trecerea luminii dar sa blocheze razele puternice de soare. Niste exemple am gasit chiar astazi pe net si pentru ca planuiesc ca intr-un viitor, sper, nu prea departat, sa varuiesc incetul cu incetul toata casa, m-am uitat dupa draperii in culorile care se vor potrivi dupa ce voi reusi sa varuiesc.





Cea din urma m-a dat total peste cap. Ador culoarea draperiilor, si adevarul e ca trebuie sa ai curaj sa pui aceasta culoare in aceasta formula, ca sa nu mai spun ca e culoare care o pui cu masura, e o pata de culoare si atat, dar e absolut superba, si ma gandesc serios sa o incorporez undeva in casa.

Recomandarea mea pentru voi este sa nu va aruncati la draperii pline, cu 5 straturi si sus si pe laterale, pentru ca incarca prea mult. Acele tipuri de draperii drapate si aranjate in tot felul de moduri spiralate nu sunt pentru apartamente mici, nu sunt pentru apartamente in general. Acestea merg daca ai un anumit design in casa, daca ai mobila stil din lemn masiv si eventual traiesti intr-un conac sau o vila plina de bun gust. 

Nu spun ca nu imi plac, dar va recomand sa simplificati pentru un apartament, pentru ca un apartament, mai ales unul mic, are nevoie de lumina si de spatiu sa respire.

Cu print-urile de pe canapea, pernute decorative si cuverturi sau in general orice material textile la vedere (exclud de aici lenjeria de pat) nu va recomand sa va abtineti, dar va recomand sa le alegeti cu grija. Va recomand sa nu fie incarcate de modele sau mai ales de culori. Asociatile cu restul culorilor din casa, de exemplu culoarea canapelei sa se regaseasca in print-ul pernutelor decorative care stau pe canapea sau culoarea draperiilor sa se regaseasca in culoarea print-ului pernutelor decorative. 

Eu va ajut cu drag daca aveti ceva idei si intrebari si puteti sa ma contactati pe adresa de e-mail
gabrielapuscasu30@gmail.com

Si cat despre ce v-am spus mai sus legat de culoarea peretilor, m-am decis deja in privinta culorilor, mai ramane de gandit putin la dormitor, stiu ce culoare aleg, dar inca nu sunt sigura ce nuanta.

Si sa nu uit, am schimbat cele doua masute de cafea din sufragerie, avem masute noi acum, de fapt NOI pentru noi, pentru ca ele sunt vechi, dar superbe. Inca nu vi le dezvalui pentru ca sunt sunt gata, dar cred ca maine cel tarziu poimaine ma voi lauda putin cu ele si va voi da niste sfaturi despre reconditionarea mobilei din lemn (gata cu palul :)) ).


xoxo


No comments:

Post a Comment