Thursday, April 26, 2012

VACANTA SI SIFONIER

In primul rand vreau sa imi cer scuze pentru absenta mea, dar am reusit sa ma bucur de putina vacanta. Ne-am plimbat putin prin Italia si a fost superb. Chiar am fost foarte tristi cand ne-am intors, ca sa nu mai spun ca am inceput sa ne si facem un plan de viitor; perfect normal tinand cont de haosul la care ne-am intors acasa. Nimic nu are sens in orasul asta, e un santier intreg si simt nevoia de altceva. As fi in stare sa ma mut si maine intr-un oras gen Sibiu, Cluj ... si da, vorbesc foarte serios, pentru ca nu ma mai simt bine aici si simt nevoia de un mediu cu ceva mai multa personalitate, ca sa nu mai spun de ceva nou.


De cand m-am intors in tara am un gust amar, parca nu se  mai leaga nimic. Dar incerc sa imi impart timpul cum trebuie ca sa reusesc sa termin ce am inceput in casa si desi as vrea sa fac asta de maine incolo, pentru ca e un weekend mai lung, nu cred ca reusesc pentru ca am mult de lucru. Deci implicit nici nu voi avea ce sa postez nou pe blog.

Dar totusi voi incerca sa va incant privirile cu idei gasite pe net, combinatii de culori si alte chestii faine.




Poate va inspira si pe voi asa cum ma inspira pe mine. Vreau neaparat sa imi reorganizez dulapul (de fapt vreau sa imi constriesc unul nou). Acum ca l-am mutat prin camera mi-a dat idei noi, respectiv sa il vand si sa construiesc unul nou cap-coada (asa cum am avut intotdeauna pana la asta), si asta pentru ca nu am bani sa cumpar unul de la ikea.











xoxo

No comments:

Post a Comment