Tuesday, April 3, 2012

DORMITOR NOU - APROAPE ...

Nu, nu mi-am schimbat mobila din dormitor, doar am schimbat piesele intre ele. Ii lipsesc multe lucruri dormitorului, dar sunt atat de incantata. E multa mobila aici, dar totusi se simte cam gol, poate din cauza ca bucatica de perete din fata patului e goala si restul e plin. Inca trebuie sa ma  mai gandesc la anumite lucruri, patul si sifonierul raman unde sunt acum, dar inca sunt sceptica in legatura cu dulapul cu multe sertare si biruoul, parca nu se leaga inca.

Dulapul cu sertare parca e prea in drum desi nu l-as vedea in alta parte in camera, in principiu pentru ca nu stiu ce as putea sa pun in locul lui, ar fi foarte gol peretele, cred ca va ramane acolo pentru ca e indeajuns de mare incat nu incape in alta parte.

Dar biroul, cu biroul inca nu stiu ce sa fac. Parca e prea mare, prea lat, cu o forma prea iregulata. Am tendinta sa iau un fierastrau si sa il indrept pe tot. Si apoi ma gandesc la alte birouri care ar putea fi mult mult dragute si ar merge mult mai bine aici. Dar ar insemna multa impovizatie, pentru ca nu ar fi oricum bani de asa ceva.

Cam asa arata dormitorul inainte.
In stanga sus era un birou micut si simplu pe care tineam planseta de desen, langa el dulapul cu multe sertare, si in dreapta sus cele doua corpuri e sifonierul. Jos in stanga e biroul si in dreapta cuierul pentru hainute si, of course, patul.

Nu era nici o problema in planul asta, foarte bine inchegat, foarte regulat, arata foarte bine, dar ... am crescut, nu mai am 15 ani, am 23 acusi, nu mai locuiesc in acelasi apartament cu parintii, locuiesc cu iubitul meu si nu mai am camera mea, am apartamentul meu, situatia s-a schimbat, si totul se invarte in jurul patului.

De fapt in planul initial nu se invartea nimeni in jurul patului si asta era problema principala, vroiam neaparat patul "pe mijlocul"camerei. Si, dupa o noapte de planuit, a doua zi am rezolvat problema.

Si asta e rezultatul final.
Sunt foarte incantata, imi pare rau ca nu am reusit sa fac niste poze bune, dar totusi e destul de micuta  camera si daca ma duc intr-un colt tot nu reusesc sa prind toata perspectiva in poza. E destul de greu, si credeti-ma m-am urcat si pe dulap si nu am reusit sa scot o poza demna de blog. Dar ideea principala este sa intelegti cam ce s-a intamplat.

Da asta e coltul de la geam, cu biroul pe care se afla mic dejunul meu, pentru ca am facut poza asta in timp ce am inceput sa scriu articolul, trebuia sa profit de razele de soare de afara. In poza nu pare sa fie prea mult spatiu intre cuierul de haine si pat, dar e numai o liluzie optica, este indeajuns spatiu pentru a trece pe acolo si dupa cum vedeti dulapul cu sertare e in dreapta langa geam. Am scos de acolo biroul pe care statea planseta pentru ca nu mai avea loc in camera si inca ma gandesc ce sa fac cu el, unde sa il pun sau daca sa il tramsform in altceva. As putea sa il desfac, sa il tai si sa il transform in rafturi; nu ar fi deloc greu si as folosi cumva tot palul ala.




Intre dulap, birou si pat, adica in fata usii, ar trebui sa pun un covor sau o carpeta, dar inca ma gandesc ce covor, ce culoare, poate acelasi ca pe hol si balcon: verde. Intre pat si perete am pus blanita de oaie care merge perfect.

Ladies and gentelmen this is our new bedroom ! Kinda ... Pare mai mare camera acum, e ironic, dar chiar asa e, si imi place. Pot sa merg in jurul patului, arata ca un dormitor de adulti (oarecum ...), si sincer ma simt altfel cand stau in pat, e ceva diferit, nu mai e indesat intr-un colt al camerei, obscur si in lumea lui, e foarte fain. Din pacate a ramas langa sifonier un spatiu liber de aproximatic 30cm, dar nu e o problema mare, deja e folosit ca spatiu de depozitare mascat de vaza cu flori.



Si dupa cum vedeti, am nevoie de o tablie pentru pat, e cam gol, si e foarte practic, ca sa nu mai spun ca sunt inebunita dupa ele. Si bineinteles ca nu voi cumpara, ci o voi face. Mai am material moale cum am pus pe dulapuri, si probabil il voi folosi tocmai pentru asta.




 Ca sa nu mai spun ca ador ideea din poza de mai sus. Un mic raftulet deasupra patului, si in loc de tablie un fel de pernuta agatata de el. Mi se pare genial si special, nu am vazut pana acum asa ceva. Ca sa nu mai spun de asternutul din poza, e superb.

Vreau sa varuiesc si peretele, chiar daca m-am chinuit si am muncit mult la el (da, e facut de mine), dar parca am trecut peste, simt nevoia de o scimbare. Asa sunt eu, ma plictisesc repede de culoarea parului si culoarea peretilor din casa. Nu ar fi mare lucru, imi chem vecinul (care e bun la toate si mi-a mai varuit prin casa, a lucrat la electrica, mi-a pus gresit etc) sa imi razuiasca peretele si sa il dea cu glet si eu varuiesc. Trebuie doar sa gasesc o culoare faina. Dar mai este putin pana ajung la varuit, cred...

Si pentru sfarsit, coltul cu patul, cum arata inainte (am micsorat pozele cat de mult am putut, sa nu se vada prea mult). Era ingrozitor (am lasat asternutul dezordonat ca sa arate si mai urat, sa amplific ideea :)) ), prea indesat intr-un colt, si ... tern, chiar tern si plictisitor.



 xoxo

No comments:

Post a Comment